Politika vračil in povračil

Vračilo artiklov v 14 dneh ali odstop od pogodbe.

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: [email protected]), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega artikla. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Kakšen je postopek vračil

Vračilo po pošti

Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke. Artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

V primeru vračila po pošti morate storiti naslednje:

  1. Izpolnite obrazec za vračila artiklov, ki je vir vseh informacij, ki jih potrebujemo za izvedbo vračila.
  2. Priložite kopijo računa za artikel, ki ga vračate.
  3. Artiklu povrnite tovarniške nastavitve, če gre za elektronske naprave, ki imajo to možnost (telefoni, tablice, prenosni računalniki ipd)
  4. Artikel pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
  5. Artikle pošljite na naslov:
    Davorin Tadina s.p.
    Tržišče 27a
    3250 Rogaška Slatina

Svetujemo vam, da artikel, ki ga vračate, pošljete priporočeno, saj imate le tako sledljivost artikla.

Shopping Cart
Scroll to Top